gruodžio 08, 2008

Mažieji YSL stebuklai !


Labas rytas ;)
Aš ir vėl laiku neatsikėliau ir vėl ant nosies kabantį anglų prezentation'ą apie LV ( ačiū Karile, kad žinai kokias temas reikia rinktis ) teks suspėt pdaryt per kelias valandas(kai padarysiu, parodysiu ir tau) . O taip atsitiko dėl to, kad vakar naktį mano akis užkliuvo už NUOSTABIOS, TOBULOS, DIEVIŠKOS delninukės ir aš nusprendžiau paieškot daugiau tos kolekcijos stebuklų. Prisižiūrėjusi tokių vaizdų dar ilgai negalėjau užmigti, tik nesuprantu kodėl naktį sapnavau, kad mane puola juodas katinas :/

Iš pradžių minėtoji delninukė : DIEVIŠKA !!!!!!!!!!



kiti YSL aksesuarai.


Veidrodėliai



Nepamirškim ir vyrų:)
Po tokiu padu galima sėdėti :)

Kas tas YSL? Visi atsakymai čia http://www.nytimes.com/2008/06/01/style/01cnd-laurent.html?pagewanted=1&_r=3&hp

P.S. Aš jau žinau, ko noriu Kalėdom. o tu?

IKI
Geros dienos ;)*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą