gruodžio 05, 2008

Apsimeskim, kad ketvirtadienis ;)p

Laba laba !

Visą savaitę laukiau šeštadienio, nes turejo įvykti super party after party ir kątik mane pasiekė žinia, kad jis atšaukiamas. Aš jau net suknelę buvau nusipirkus. O ir mano draugė Julė jau buvo sugalvojus ką rengsis : " Aš tai dėsiuos juodas pėdkelnes, juodą liemenuką nu ir triusikus dar nesugalvojau kokius " . Nepyk, Julyte, bet buvo labai juokinga, tikiuosi suknelės nebūtum pamiršus :) P.S. Arci, mes dar tikim, kad party vis del to įvyks !
Bet grįžkim i ketvirtadienio rytą. Čia kaip visada mus pasitinka Godos laiško perliukai. Dar nesišypsai? Tuoj nusisypsosi ;)

Savaites Lifestyle:

Darbas zmogu puosia, o tinginyste daro laiminga.

Nuo siol tai mano gyvenimo kredo, be pirmosios posakio dalies.

Cami : ir mano!

Savaites Komplimentas:

„Pagalvokime apie rubuili ir pagalvokime apie emo, sudejus viska i viena iseina Gediminas Jaunius“, - sako humoro vakaru Stand Up Comedy organizatorius Martynas.

Cami : Emo emo, bėk iš kiemo .

Savaites Pramogos:

Pasauli uzklupus ekonominei krizei, ieskodami, kaip gerai ir pigiai praleisti laika, britai vis dazniau lipa i lova. Atlikus tyrima paaiskejo, kad seksas siuo metu tapo populiariausiu laisvalaikio uzsiemimu - pralenke vaiksciojima po parduotuves, pasnekesius ir gandu skleidima.

Valio! Bus vaiku!

Savaites Diedas Morozas:

Britu apklausos duomenimis, viena is penkiu merginu Kaledu proga dovanu noretu gauti krutu didinimosi operacija.

Ir ten netruksta pareigyciu...dzysus!

Savaites Klausimas:

Asta Stasaityte-Masalskiene viename interviu rimtu tonu paklause: „Kas yra Sabutyte?“

Siaip Stasaityte nera mano favorite, bet uz toki klausima jai riebus respektas.

Savaites Sportas:

Aktorius, tv laidu vedejas, visiska sekso priesingybe (bent jau man) Dmitrijus Nagijevas: „Vienintelis mano hobis – moterys“.

Savaites Poniute:

Mantas Petruskevicius: „Esu kvepalu maniakas. Neskirstau ju i moteriskus ar vyriskus. Namuose turiu apie 40 skirtingu buteliuku“.

Dar viena tipine moteriska silpnybe! Jis jau gyresi, kaip dievina lelijas ir salikelius. Ak, tuoj nualpsiu.

Cami : O aš už tai, kad tiek vaikinai tiek merginos rinktųsi kažkurį viena, bet labiausiai jam/jai tinkantį kvapą. Kvapas kaip ir etiketas, elgesys, apranga daug pasako apie žmogų ir įsirėžia į atmintį kartu su vardu. Pati jau kelis metus esu ištikima Cacharel Amor amor , o kai užuodžiu Escada Magnetism žinau, kad čia buvo Justė.

Savaitės išsipildymo akcija !
Cami: pirma tokia akcija kuri iš tiesų veikia!

Tai tiek Godos laiško šią savaitę. Šį kartą jis man pasirodė ne toks įdomus ir šmaikštus kaip ankstesni .

Gero penktadienio vakaro ;)

iki


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą