gruodžio 19, 2008

Ketvirtadienį pakeitė penktadienis

Labas ;)

Šiandien beveik nė žodžio apie madą, ir tikrai nė žodžio apie madą vyrams. Savo mylimiems berniukams(:*) jau paskyriau du įrašus iš eilės. Nepripraskit ;)(P.S. džiaugiuosi, kad kai kas jais pasinaudojo). Šiandien savo įrašą vėl paskirsiu Godos perliukams. Tą tradiciškai turėjau padaryti vakar, bet deja jos laiškai man vis rečiau sukelia juoko priepuolius. Tikiuosi tai laikina, nes aš dievinu ketvirtadienio rytą lovoje su žalios arbatos puodeliu ir godos laišku. Turbūt teks pradėti rašyti savo topą. Ech kaip neoriginalu...
Taigi pristatau tau šios savaitės Godos laiško perliukus.

Savaitės romantika iš R didžiosios kvadratu:
Vilius Tarasovas papasakojo, kaip gimė jų meilė : "Sėdėjau ant unitazo, skaičiau žurnalą. Ten parašyta, kad Riaubiškytės gimtadienis, tai galvoju - parašysiu žinutę."
Geriau jau tas katinas ant kraiko patylėtų.

Savaitės Djureksas: Rokeris Kid Rock apie naująjį talentą, dainininkę Duffy : "Aš jai pasakiau laikytis nuo manęs kuo atokiau, antraip viskas baigsis nėštumu"

Savaitės dovana jubiliejuj:
Japonijoje mirė vyras, kurį kolegos per linksmybes išmetė į orą, bet krintančio nepagavo.
Čia yra tikroji draugystė.
Cami: nu jio, draugai verti muziejaus.

Savaitės Paksaičių rojus:
Antakalnyje atsidarė vestuvinių suknelių parduotuvė pavadinimu FYFA
Suprask, kad neklaidintų lankytojų kam skirta.

Savaitės prioritetas:
Atlikus tyrimus, paaiškėjo, kad kas antra amerikietė geriau atsisakytų sekso, nei interneto.
O aš sekso atsisakyčiau tik dėl skanaus maisto.
Cami: Kiekvienam savas pakaitalas. O dėl ko atsisakytum tu?

Savaitės vaikas:
Bradas Pitas apie savo dukterį Shiloh: "Ji nori būti vadinama tik Johnu ar Peteriu. Taigi mes turime ją vadinti Johnu."
Cami: Man daug labiau patiko Gretos sunėnas kuris per praeitas Kalėdas norėjo gyvo kalbančio krokodilo (suprask, pliušinis jam netinka) , o šiais metais užsiprašė gyvo arklio . Net mano norai kuklesni :D

Savaitės seksulka :
Va taip atrodo Joniškio kultūros skyriaus bosė.
Cami: Arrrrrrrr! Mūsų mokykloj panaši mokėsi. Faina, kai yra ką apkalbinėti ;)

Savaitės absurdas:
Cami: nevarginsiu tavęs ilgu skaitymu, taigi esmė: amerikiečiai ir po mirties nori būti gražūs, todėl pageidauja kad jiems mirus būtų patemptas veidas, padidinta krūtinė ir atliktos kitokios operacijos, padarytos šukuosenos ir pan. kad karste jie atrodytų GRAŽIAI. Giminaičiai atneša jaunystės nuotraukas ir reikalauja pagal jas atkurti mirusiojo kūną. Vat čia yra tikras Glamūras :)
Goda: Nebežinau kokių žmonių psichikų sulauksime dar po 20 metų.

Savaitės patarimas moterims:
Mados ir stiliaus ekspertė, Rusijos L'Officiel redaktorė Evelina Chromčenko : "Geriausia suknelė ta, kurią vyras trokšta kuo greičiau nuvilkti "

Savaitės stiliux :

Keista, bet čia visai ne Džordana, o Scarlett Johansson
Cami: Juk jau sakiau, žvaigždės kartais krenta :)

Viskas :p

Šiandien yra penktadienio vakaras, bet aš jau žinau, kad : rytoj aš pramiegosiu , į univerą susiruošiu per 20 min. (įskaitant galvos plovimą ir džiovinimą, apsirengimą, reikalingų daiktų susidėjimą, kelias parašytas sms...) Aš žinau, tau sunku tuo patikėti :D Kadangi pavalgyt nespėsiu, vėl mano maistas bus duona pakeliui. Mane nudžiugins dvi dainos : Reamon through the eyes of child ir Paolo Nutini - New shoes ( daina, beveik apie mane ). Paskaitos kaip visada bus veltui. Bet nutiks du geri dalykai: 1. Aš rasiu vietą VU aikštelėje 2.Gausiu gera presentation'ą apie šampaną, kurį vėliau įmesiu čia. Ir dar pastebėsiu, kad savo telefone turiu labai daug numerių, ir neįsivaizduoju kas tie žmonės. O kas bus toliau , ne tavo reikalas ;)
Iš kur viską žinau? skaitau Rytojaus laikraštį .Taigi aš žinau, ką tu dabar veiki. Matau, kad skaitai mano blog'ą . Taigi išjunk ir eik nuveik ką nors naudingo !!! Baisu ane?

Čiau ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą