sausio 07, 2009

Su naujais, arba Labas :)

Laaaaaabas :)
Iš tikrųjų tai aš vis dar neturiu ką tau pasakyti. Naujieji formatavo mano smegeninę ir dabar ten taaaip tuščia.
Jei praeiti metai prasidėjo nuo įtampos ir baigėsi daugybės darbų maratonu, tai šie prasidėjo ramuma (neskaitant 3 dienas trukusios šventės) ir nesveiku tingėjimu. Aš tingiu daryti viską, net tai kas man labai patinka. Tingiu rašyti blog'ą, tingiu skaityti labai įdomią knygą, tingiu daryti auskarus ir sages, tingiu mokytis, tingiu keltis iš lovos... tingiu...
Bet pažadu , kad leidžiu sau tingėti iki sekmadienio. Nuo PIRMADIENIO vėl pasinersiu į savo malonius užsiėmimus ir ne tokias malonias pareigas.
Ir pabaigai (turbūt) .
KADA PASIBAIGS ŠITAS SIBIRAS ? Jokių kelio juostų, košmariškas malimasis kol išvažiuoji iš kiemo arba kol pasistatai jame mašina ( nors kai reikia prastumti šiek tiek laiko, tai čia visai gal ir gerai), užšalusi nosis , suledėjusios rankos ir kojos.
Nebeturiu ką pasakyti.
Einu miegot, nes ką kitą veikti tingiu :)
Labanakt ;)*
P.S. Nesibučiuokit prieš vėją.

3 komentarai:

  1. Anonimiškas08 sausio, 2009

    su tuo nesibuciuokit pries veja prajuokinai :D :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas08 sausio, 2009

    dawai prisipilam vandens i shokiu aikshtele, pajungiam elektra ir shokam :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. :D aš labai tikiuosi, kad čia ne mano mintis buvo:D

    AtsakytiPanaikinti