sausio 16, 2009

Mados ABC mūsų gražuolėms ;) I dalis A-B

Sveikuuuuuutia ;)

Tu! Taip Tu ! Nu Tu Tu ! Tu skaitai Camiboutique ;)
Vyrai škac! Dabar pakalbėsim tarp mūsų mergaičių.
Žinai kąąąą? Vakar Vilniaus restorane Doom vyko stilingiausiųjų apdovanojimai. Iš patikimų šaltinių sužinojau, jog stilingiausiu vyru išrinktas E.Bžeskas, o stilingiausia moterimi Karina Kryško (69 danguje). Na dėl Karinos iš dalies sutinku, bet kad Bžeskas stilingiausias tai ... Tik nesakyk kad tau jis toks atrodo! Na atrodo jis neblogai, bet kad nurungė patį Juozuką tai čia kažkokia mistika.
Ir dar žinai kąąąą? Aš tau sukaupiau tikrą mados lobyną. Ir nors žiema jau eina į pabaigą, aš vistiek tau noriu parodytį ką šiam sezonui siūlo žymiausi mados namai. Tikiuosi šie įrašai padės tau nepasiklysti juodam išpardavimų miške. Šį sezoną mada net labai demokratiška. Tad rinktis tikrai yra iš ko. Ilgiai nuo mini iki maxi, siluetai nuo siauru iki plačių ir net labai plačių, nuo platėjančių į apačia iki platėjančių į viršų. Spalvos taip pat labai įvairios, bet vyrauja juoda, balta, pilka, mėlyna, violetine ir pastelinės spalvos.

Anna Sui
Ši kolekcija man primena Gucci. Bohema, indėniški ir etno motyvai, bet didelės spalvų mišrainės nėra. Pasirenkamos kelios spalvos kurios naudojamos visame derinyje. Pvz.: juoda-mėlyna-prislopinta raudona, mėlyna- raudona, pilka-violetinė-juoda. Batai- daugiausiai ilgaauliai, tiek klasikiniai juodi, tiek įdomesni, ryškesnių spalvų. Ir be abejo nedera pamiršti pėdkelnių. Tik jos jokiu būdu ne juodos ir net ne vienspalvės.









Betsey Johnson
Aš šią kolekciją apibūdinčiau kaip Rock girl in Paris. Ryškios spalvos, oda, aksesuarai, neįprastų formų akiniai ir prancūziškos beretės. Palydėkim žiemą žaismingai.




Betty Jackson
Nenuobodus paprastumas. Labai tinka juodos spalvos mėgėjoms. Įsigyk nors keletą ryškesnių drabužėlių ar aksesuarų ir derink prie turimų juodų.
Tamsios pėdkelnės + tokios pat spalvos viršus + šviesesnis sijonėlis. ( p.s. aš jau ieškau gražaus sijonėlio, arba teks siūtis. Per naujus pamačiau, kad vis gi šį tą sugebu )

Juodas paltas jau gana nuobodu. Jau senokai jis įžygiavo į Vilniaus gatves ir užkariavo beveik visų spintas. Mano deja irgi... Tad siūlau prie jo nešioti ryškesnius batus, ar bent pėdkelnes ir prisiderinti šalikėlį. Štai kaip čia: raudoni ilgaauliai ir šalikėlis ne visas raudonas o tik su raudonu raštu.

Biba
Čia taip pat neapsieita be etno raštų. Tik jie kiek subtilesni, ne tokie ryškūs. Ši kolekcija net labai funkcionali. Juk žiema, tad nepamirškim apsaugoti savo gerklyčių šiltais šalikais o galvyčių skrybelaitėmis. Kaip ir kiti mados namai, Biba taip pat siūlo sijonėlio ir šilto megztuko derinį. Man labai patinka. O tau?




Blumarine
Šį sezoną ši kolekcija mano favoritė. Turbūt todėl, kad aš labai nemėgstu žiemos. O šie modeliai labai primena vasarą.Mmmmm...Pastelinės spalvos, nėriniai, raukiniai, klostelės, lengvučiai audiniai ir švelnučiai moheros,angoros megztukai. Net seilė varva...




Labai įdomus derinys:platūs džinsai, ilgesni marškiniai ir pūsta liemenė. Truputi hipiška, bet atrodo smagiai. Reikės pamėgint ;)







Nors nesu leopardų gerbėja, bet čia man gražu ir nei kiek nevulgaru ar neskoninga.


Bottega Veneta
Šie mados namai garsėja ypatingu pynimu, kuris daugiausiai naudojamas nuostabių rankinių gamybai. Tačiau šį kartą aš apie drabužius, apie aksesuarus pakalbėsime veliau.
Monochromija ( vienspalviškumas) jau seniai pasiekė podiumus ir vis dar jų nepalieka. Labiausiai šią tendenciją atspindėjo BV. Man patinka!



Burberry Prorsum
Nors man labai patinka Burberry, o dėl jų raštų esu tiesiog pamišus (arba, kaip pasakytu Darius, beprotė) , šį sezoną šie mados namai mane nuvylė. Rudens žiemos kolekcija man priminė šiukšlyno madą ir aš radau tik kelis man patikusius modelius. Nors rankinėm ir atspalvių deriniam priekaištų neturiu. Deja pavasario vasaros kolekcija mano akių taip pat nenudžiugino.


Šiandienai tiek. O kita kartą tavęs laukia kita abėcėlės raidė. Taip ir peržvelgsim viską iki Z . Beje, nepamiršk kad ant podiumo svarbiausia efektas. O tau tereikia išsirinkti geriausiai tavo stilių išreiškiančias idėjas.
Bučkis ;*
iki

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą