sausio 08, 2009

Beyonce

Nu labas :)
Jei kada nors tau skambinau tai turbūt pastebėjai, kad dažniausiai taip pasisveikinu telefonu :) Tiesiog yra frazių kurios įstringa ir jas pradedi nejučiom kartoti tam tikrose situacijose. Mano populiariausios : NU LABAS arba SVEIKUUUUUTIA ( kalbant telefonu) ir "labai gaila" ( čia šita tinka beveik visur) ir be abejo Cool (čia mano naujausias žodis parazitas). O kokios frazės užstrigusios pas tave? Nu parašyk gi į komentarus nors kartą. Man juk įdomu ir apie tave kažką žinoti.( čia buvo biški ne į temą)
O dabar biški į tema.
Žinai kas mane privertė šokt nuo sofos ir parašyt tau laišką? O gi BEYONCE. Jau anksčiau sakiau tau, jog įsimylėjau ją. Ji nuostabi, jos albumas I Am Sasha Fierce nerealus! (prisipažinkit , kas pasisavinot mano CD!) Jeigu klipe If I were a boy ji laaabai graži, tai Single Ladies ji tiesiog Hot Hot Hot. Nors daina man pačiai neočin, bet klipas labai patiko . Po bangos klipų pilnų maišalynės vaizdų, kažkokių neaiškių idėjų arba iš vis be jų šitas klipas prikaustė mane prie ekrano nuo pat pradžios iki pabaigos! Jokių nereikalingų vaizdų, spalvų, skarmalų ir žmonių makalynės. O choreografija NUOSTABI ! Energija trykšta per kraštus. Labiausiai patiko tas judesys kur ji nusileidžia žemyn. Reiks atkalt ir per Sezzy pavaryt :D Gerai baigiu pliurpt . Pamatyk savo akimis ką aš turiu omeny :)




P.S. O kam reikalinga Lady Gaga jej jos dianas puikiai atliktų ir Rihanna ? Ką tik pro mano akis praplaukė jos klipas Poker Face tai pamačiau Gween Stefani, Rihannos ir Pink nevykusias kopijas viename klipe. Nulis ledo . Minusas Lady Gaga'i už nevykusį Copy Paste .

Čiuz ;)*

4 komentarai:

  1. Anonimiškas09 sausio, 2009

    Ne nu Cami tas mano zodis yra ne ocin, arba tas cool, kazi is kur ji istraukei:DD mums viskas budavo cool :D
    o seip db cia as visai ne i tema klink klink.. pasiilgau :P
    :DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš cool iš kitur ištraukiau, bet mes kartu vartodavom ji, nes nu gi cooool :D
    Zn ko pasiilgau? kavos po paskaitų prie sporto. Tik aišku vasaros metu :)
    O ta mano Sveikuuuutiia tu pirma pastebėjai :p
    Klink klink Kely Bandy ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas09 sausio, 2009

    nu bent jau pavasario metu :P kai nors +10 ane ;)
    tikiuosi neuzkresi manes su savo to cool, nes jis prilimpa kaip besas kosk porai men :DD

    AtsakytiPanaikinti
  4. ane:)
    jio, ir poto po kiekvieno sakinio sakai coool :D

    AtsakytiPanaikinti