spalio 31, 2010

Halloween'as


Labas,

nors mano siela šiandien nori likti namie, bet tas pavydas (apie kurį jau kalbėjau) verčia mano velnius mane graužti. Tas pavydas, kai žinai kad žmonės šiandien linksminasi užsidėja kvailas, arba labai stilingas kaukes, o tu lieki namie. Nors iš tiesų net nenori niekur eiti, bet tie kvaili velniai verčia jaustis liūdnai, nes niekur šiandien neeini.



Tačiau mano nuotaiką šiandien išgelbėjo ši nuotrauka. Joje pavaizduotas tobulas halloween'as, kokį norėčiau turėti dabar. Tobuli namai, šilkiniai patalai, šilkinė super stilinga ir graži trumpa pižama, glamour'inė halloweeno kaukė šalia, tobulas makiažas . Aš namie viena, klausau muzikos, vartau madų žurnalus, skaitau blog'us, knygas... Ach Tobulas vakaras, kurį vainikuoja vonia pilna putų, druskos burbulų, aliejų ir viso kito kvepiančio gėrio.





Gero Halloweeno
Myliu
Dievinu
Ate:*

3 komentarai:

  1. First picture - stunning.
    Keep it up and thanks for sharing!
    All the best
    Midnight Couture Girls

    AtsakytiPanaikinti
  2. i like ur blog ! :)
    is fantastic ! :D
    i very like ur notes !
    more more !!


    if you want follow me and write comment :**

    AtsakytiPanaikinti