kovo 10, 2009

Ir vėl vėluojantys Godos perlai

Laaabas :)

Tai ar buvai savaitgalį G ?
Man MTV the Block Gravity jau tapo dar viena smagia tradicija. Nesunku pastebėti, kad ne man vienai. Turbūt tik prie G gali pamatyti Toookia eilę bandančių įeiti į vidų. Bet, kadangi ir aš kartais moku būti nagla, ilgai eillėje stovėti neteko. Užuojauta tiem, kam nepavyko įsmukti į vidų, nes tūsas kaip visada buvo super. Gera muzika, daug pažystamų ir net kalbos apie lito devalvaciją. Ir vis dėl to, lito dar nedevalvuos.

Savaitės sarkazmas:
Dviračio šou: "Pinkevičius pasisamdė stilingų vedybų planuotojus"

Savaitės rudmėsės
Mama Rock'n'roll : "Man nereikia tik iš soliariumo išėjusio vaikino, kai net nesupranti, kokios jis tautybės"

Čia ji turbūt apie Skambiną.

Cami: aš tai manau, kad tas galioja ne tik vaikinam, bet ir merginom. Įrudęs kūnas gražu, bet viskam savo ribos. Kaip gimęs vafliu, tortu nebūsi, taip ir gimęs baltaodžiu, negru netapsi.

Savaitės meilė:

Norėdamas atkeršyti savo buvusiai žmonai, vienas vyras internetinėje parduotuvėje Ebay patalpino skelbimą, kuriame jis už 45000 svarų parduoda savo EX.

Cami: jojo, jis ten dar rašo, kad ja parduoda dėl to , kad nebeišgali išlaikyti. Tikiuosi man taip nebus :D

Savaitės išprotėjimas

Dauguma Vokietijos jaunuolių išsiskirtų su savo antrosiomis pusėmis, kad tik galėtų naudotis internetu ir mobiliuoju ryšių, rodo apklausos rezultatai.

Cami: o as galvojau, kad aš priklausoma nuo interneto ir mobilaus.Pasirodo yra sunkesnių atvejų.

Savaitės stilius pagal Ingą Paksaitę


Žiauriai čia atrodo Gvinet

Savaitės kreatyvas

http://myamazingfact.blogspot.com/2009/03/amazing-crayon-art-of-christian-faur.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1140942/Brick-Art-The-Mona-Lisa-masterpieces-Lego.html


Myliu, bučiuoju, iki

Geros dienos :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą