kovo 23, 2009

And that's what makes my life so fucking fantastic

Labas :)
Tau taip nebūna, kad žmonės be žodžių priverčia jaustis afigenai? Man būna, ir norėčiau jiems už tai padėkoti. Ačiū JAM už tai, kad jaučiuosi pati mylimiausia, gražiausia, geriausia ir ....iausia, ačiū geriausiems draugams už tai, kad leidžia pasijausti išmintinga patarėja ir klausytoja, o kartais kvaila klausinėtoja, ir už tai, kad jų nėra tiek daug, bet jie yra išskirtiniai kaip "otkutiūras", ačiū ir ne tokiems artimiems draugams( kuriuos galėčiau pavadinti "glamūras"), neleidžiantiems pamiršti, kad aš MOKU TŪSINTIS, ačiū visiems ex už tai, kad atvedė iki svajonių jaunikio ir be abejo priešams, kurie neleidžia pamiršti, jog esu įdomi ir nuolat pamaitina mano EGO, kuris ir taip yra didžiulis. Ir be abejo, ačiū ačiū tau už tai, kad skaitai mano blog'ą.
O dar yra žmonių mokančių sakyti tikrai originalius komlimentus : "Tavo akys, kaip gremlino", "Bet tu taip gražiai prisigeri"," Kaip Bilas Gatesas turi biški babkių, taip tu man biški patinki", "Bet tu turi rytietiškų bruožų", " Tu man asocijuojiesi su Roisin Murphy, ne tai ji man su tavim asocijuojasi, savo nupleštagalviškumu ir stiliuką savo turi, ir be to labai panašiai šoka", "Dar nemačiau, kad žmogus atsikėlęs ryte taip gražiai atrodytų" .... Tokios sparnuotos frazės visada išverčia iš koto, priverčia šypsotis ar net sukelia juoko priepuolius ir be abejo įstringa atminty.
Išvados:
Gyvendami savo gyvenimėlį ir užsiimdami savo reikalais, net nepastebite, kaip verčiate kažką jautis ypatingai.
P.S. Būkit originalūs.

O dar yra žmonių mokančių kurti. Yra ir tokių kuriuos žavi kitų darbai. Be abejo yra ir kritikų, kurie patys kurti nebandė. Paradoksalu, nes kritika taip pat yra kūryba. Ir apie ką aš čia? Taip apie kūrybą. Taip apie madą.Taip apie 2009 pavasario vasaros kolekcijas.

3.1 Phillip Lim





Agnes B



Alessandro Dell'acqua





Anna Sui











Taip taip, akys tau nemeluoja. Šios kolekcijos ir man primena rudens žiemos modelius. Vis dar etno, vis dar pastelinės žemės spalvos, vis dar lengvi, perregimi, sluoksniuoti ir klostuoti sijonėliai. Man gražu. O tau?

Myliu
Dievinu
Ate :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą