vasario 06, 2009

Tarp mūsų mergaičių . Diržai ir rankinės

Labas :)
Kuo toliau tuo mažiau man norisi baigti šią žiemos tendencijų sesiją. Žiema tuoj tuoj baigsis ir jau laikas pristatyti pavasario kolekcijas. Bet šią sesiją pabaigsiu iki galo. Viena iš priežasčių ta, kad aš turiu didelę ydą ( ji aišku ne vienintelė) - nebaigti pradėtų darbų. Todėl man tai savotiškas iššūkis arba kitaip tariant "principo reikalas" - šį kartą padaryti viską iki galo.
Taigi šiandien Sveikatos ABC pristatysiu dar dvi ligas. Tai yra diržai ir rankinės. Vieną jų jau išsigydžiau. Dar užpraeitą vasarą turėjau didžiulį maišą diržų, bet pamažu beveik visų jų atsikračiau, nes atkreipiau dėmesį, kad diržų aš išvis beveik nenešioju. Pastabi ane? :D Bet jejgu tu vis dar sergi diržų manija, pasižiųrėk, ką tau siūlo garsiausi mados namai.

Stella McCartney
Roberto Cavalli
Marc Jacobs
Louis Vuitton
Gucci



Fendi
Emilio Pucci
DSquared

Balenciaga

RRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrankinės :)
Taip taip tai tokia sunki pasiutligės forma. Važiuodama keliom dienom į Juodkrantę pasiėmiau bene 5. Be abejo vyriškoji pakeleivių pusė to nesuprato ir truputį pyko dėl užimamos vietos, bet per tas kelias dienas bent po kartą buvau pasičiupus visas :)
Dar bvau išvedus ir teoriją apie vaikinus ir rankines. Buvo spintoj tokia viena, labai graži ir pati mylimiausia, tik nuo laiko ir dažno nešiojimo nusitrynė, nulūžo užsegimas. Ilgą laiką ji pragulėjo spintoj - gaila buvo išmesti " gal kada sutaisysiu". Bet praėjo dar kažkiek laiko ir ji iškeliavo iš mano spintos. Dar rankinių krepšely pilna įvairių spalvų, dydžių ir formų kitu rankinių kurios nešiojamos labai retai, nes tinka tik tam tikromis progomis ir prie tam tikrų drabužių. Yra ir tokių kurios greitai iškeliauja į šiukšlyną. Ir be abejo yra 3 mėgstamiausios kurios tinka prie visko ir yra nešiojamos kasdien. Dažnai būna sunku apsispręsti, kurią pasiimt. Na ir be abejo svajonių rankinė Hermes Birkin. Jos neturiu, bet svajoju turėti, deja kol kas ji man neįperkama... Tik dabar jau teks arba imti paskolą rankinei, arba keisti teoriją. Nes...
O kokius vardus tu priskirtum šiom rankinėm m? Jų daug, bet tikiu kad gerbėjų turi ne ką mažiau ;)

Oscar de la Renta


Moschino

Marc Jacobs
Louis Vuitton






Hermes

Hermes Birkin rankinė :)




Gucci

Giorgio Armani


Gianni Versace

Emilio Pucci

DSquared



Chloe

Celine


Burberry Prorsum



Bottega Veneta
Anna Sui


Patiko?
Man laaabai :)
Viskas keliuosi iš lovos ir einu gerų darbų daryti.
Geros dienos ;)

1 komentaras: