vasario 20, 2009

Labas :)
Taip taip sutinku, apsileidau. Vieni pasigenda Godos perliukų, kiti užkrauna malkų dėl per mažo dėmesio vyrams, tėvai nebemato manęs namie, todėl mama profilaktiškai velnių atrašo per skype, o draugės daug rečiau sulaukia mano skambučių. Jau kurį laiką aš esu out of space ir niekaip negaliu sugrįžti.
Bet apsimeskim trumpam, kad šiandien yra tas ketvirtadienis, nuo kurio aš nustojau rašyti Godos perliukus, ir atgaivinkim šią blog'o tradiciją.

1..2..3....VAŽIUOJAM !!!!!

Savaitės mintis:
Shapras : "Meilė - tai yra medis, ant kurio visada norisi pasikarti".

Cami : Nesutinku ;)

Savaitės Marazmatikė :

Dainininkė MIA : " Aš neištekėjus, todėl mane vis dar galima vadinti svajonių nuotaka "

Jaučiu vyrai jau geriau rinktūsi Ruslaną nei MIA.

Cami : Na jejgu jos nerodytu tv, įmanoma būtų ja pamėgt. Tačiau jos vaizdas, kvaila kalbejimo maniera ... ir apskritai, ar yra dar kokia laida, kurioje MIA neverkė del konors ? dar viena citata iš senesnio Godos laiško "MIA veda laidą Trečias nereikalingas", kurioje ji ir yra tas "trečias" "

Savaitės tikroji meilė:

Viename laikraštyje Rūta Ščiogoliovaitė pasakoja, kad kai tik ji pasidažo, iškart sulaukia komplimento iš savo Deividuko.

O aš kažkur girdėjau, kad meilė yra tada, kai vyras giria, kokia tu graži rytais, kai esi katik atsikelusi iš lovos, o ne kruopščiai pasidariusi makiažą...

Cami : Na ka gi, man pasisekė labiau nei Rūtelei ;)

Savaitės greitoji pagalba :

Nelly 69 : " Pabūnu kokį mėnesį be sekso, ir kai jau labai užsinoriu, kreipiuois į draugus pagalbos "
Kad Nilcei reikia pagalbos, akivaizdu, tik ne draugams ji turėtų skambinti, o 112.

Cami : Na o kam gi daugiau riekalingi tikri draugai ;)

Savaitės menas pagal VEKs'ą:

Ar gali būti kas nors blogiau Vilniuje?
Kai pamačiau kanalizacijos vamzdį gyvai - jis atrodo idiotiškiau net už Valdovų rūmus.

Cami: Tai vat jej kam dar neaišku, tai čia yra skulptūra "Krantinės arka " , maldauju parašykit kas nors peticiją, kad šią nusotabią triumfo arką greičiau nugriautų, ji darko mano mylimą Vilnių.

iš pokalbio apie tai su mama :

Kamiliute:@ sako: zek kokia nesamone padare, mes cia viena vakara vaziawom ir galwojom is kur cia tas vamzdis, o pasirodo cia meno kurinys skulptura :D
Galina sako: o as galvojau,kad cia padaryta kokiems saliutams per svente
Galina sako: as maciau,bet nesupratau,kas cia
Kamiliute:@ sako: siaubas kazkoks ane
Kamiliute:@ sako: jau su tuo vilnium tai daro ka nori
Kamiliute:@ sako: belenkur belenka pastato
Galina sako: nesupranti tu meno :^)
Kamiliute:@ sako: nu jio
Kamiliute:@ sako: kaimas as esu
Kamiliute:@ sako: (chuckle)
Galina sako: ko gero, tik madingai apsirengusi (clap)
Kamiliute:@ sako: nu smaiksti tu kokia

Savaitės humoras :

Prabangaus džipo valstybinis numeris - RUDU2

Cami : aš tai užsidėčiau SEXY :D

Savaitės tragedija:

atlikus tyrimą, paaiškėjo, jog lietuviai savo vaikam skiria 7 minutes per parą.

Cami: paskui iš jų išauga tokie vaikai kaip aš, kurie tėvam skiria 7 minutes per savaitę.

Savaitės atvirumas:

Na pagaliau TV3 prisipažino, kad yra kaimiečių televizija ir į eterį paleidžia savaitgalinį sveikinimų koncertą.

Cami : man šitos laidos anonsas sukėlė juoko priepuolį, beveik tokį patį kaip ir tv detektyvų anonsai. Ei, o juos dar rodo?

Savaitės filmas :

Laumės vaikas

Cami: Buvau, siūlau ir tau. Ilgas bet geras.

Savaitės nulis kompleksų :

Garsiosios britų grupės The gossip vokalistė Beth Ditto

Man ji patinka !

Savaitės faktas :

Penktadienį, vasario 13 -ąją, bankrutavo 13 JAV bankas.


Cami : Savaitės komplimentas :

Taip, kaip Billas Gates'as turi biški babkių, taip tu man biški patinki :)

Tai tiek perliukų šią savaitę. Beje, aš po truputį renku ir savo topą. Jau esu surinkus gerų frazių rinkinėli, bet dar truputį pakaupsiu ir tada jau pasiruošk gerai juoko dozei.

Na ka, lipu iš savo patalų, laikas pradėti dieną ;)

Myliu, bučiuoju, iki *:






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą