lapkričio 14, 2008

VILNIUS

Sveiki ;)

Potraukių būna įvairių: mokslam, žmogui, alkoholiui ... O aš jaučiu didžiulę trauką Vilniui, ypač senamiesčiui. Dabar ir susimasčiau ar mano potraukis nera liguistas :))) Po kelių valandų išskrendu į Egiptą, bet kažkodėl daug mieliau šiandien traukčiau i G su Justele, o ryt nulėkčiau pasivaiksčioti po senamiestį, be abejo su kava (dėkui tam, kas išrado Coffe in ) ir dar kuo nors...:) Nors kartais man ir vienai patinka vaikščioti mieste (bet vėlgi su kava).
Yra labai daug priežasčių, dėl kurių aš taip myliu Vilnių. Viena iš jų yra šios gatvių grožybės. Žvilgtelkit, kuo puošiasi mano Vilnius.

Pilka, bet pastebima

Bohema + elegance + smile
Raganaitė


Pirmas kurį pričiupau
Smagiai pozavo ir stiliukas išskirtinis
Aš irgi kartais neblogai atrodau ;)
Jej skaitai mano blog'a , paskambink man ka :D Joke. Bet labai patinka man toks stiliukas
O čia užsieniečių porelė
Freestyle
Kvepia Paryžium
Darius, Vilniaus perliukas. Dėja per tuos pasimatymus neturi jis laiko fotkintis gatvėj. Teko vogt nuotrauką iš anketos
Ir pabaigai super super mergyčka. Cool akiniai !
Tai tiek šiandienai ir šiai savaitei ir dar trupučiui. Jej Egipte susirasiu savo svajonių Šeichą, tai atsivešiu i Vilnių. Čia jis man pastatys stiklinę piramidę ant Tauro kalno ir mes ten ilgai ir laimingai gyvensim. Priešai, nesidžiaukit, draugai, nebijokit - aš į Vilnių tikrai sugrįšiu !
Myliu, bučiuoju, iki
Čia buvo Jūsų, analogų neturinti, Kamilė
; *
P.S. Susimatysim kitą šeštadienį (2008 11 22 ) Vaido koncerte

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą