lapkričio 12, 2008

Nuostabioji Annie !

Perskaičiau - susidomėjau, panaršiau - susižavėjau.
Annie Leibovitz man panaši į laiko burtininkę - tinkamu metu ir tinkamoje vietoje sustabdančią ypatingą akimirką.
Jos darbuose žvaigždės bei paprasti žmonės virsta pasakų veikėjais,
gangsteriais
ar tiesiog atskleidžia patys save.
Bet mažiau kalbų ir daugiau įspūdžių!


Lietuvoje šis kadras tikriausiai sukeltų nemažai diskusijų


Žaviosios Louis Vuitton rankinių reklamos
Annie`s pasakų motyvai




P.S. Labiausiai man patinka "Smaragdo miesto burtininko" interpretacija su stilingąja Keira Knightley.

Dar vienas, palaima mano akim teikiantis, projektas „Killers kill dead men die“










P.S. Man šios nuotraukos tokios gyvos, kad primena kina. Žiūrėdama į jas matau ne sustabdytą akimirką, o besitęsiantį veiksmą. (Ypač 2,3 ir 5 nuotraukose)

Sexas ir miestas

Kiti mane sužavėję kadrai


P.S. Labai išraiškingos veido mimikos

P.S. Angelina kaip įamžinta tokia, kokia ji ir yra : kerinti, gundanti, mistiška


O čia nuotrauka, kurią pamačiusi ir pradejau domėtis Annie kūryba.
Po tokių vaizdų saldūs sapnai garantuoti.
Labanakt ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą