lapkričio 13, 2008

Ketvirtadienis :)

Labas rytas ;)

Tiesa pasakius, šiandienos rytas man prasidėjo jau pries 4 valandas. Ir as tik dabar supratau, kad šiandien ketvirtadienis (atsikėlus buvau įsitikinusi, kad trečiadienis) . O supratau iš dvieju dalykų, kurie buna tik ketvirtadieniais : parduotuvėje pamačiau naują "Žmonės" numerį ir patikrinusi savo elektroninį paštą radau Godos laišką. Godos laiškas ir kava ryte man kaip "Redbull'is"- geros nuotaikos ir energijos užtaisas visai dienai !

Taigi smagiausios citatos iš šiandienos Godos laiško :

Savaites Uzrashas Ant Marshkineliu:
„Gyvenimas – baisus, gerai, kad nors atlyginimas - juokingas“.
(metu shukis!)

Savaites Pasisakymas:
„Barackas Obama yra toks pat grazus, jaunas ir net ideges“, – viename interviu pasake narcizas Silvio Berlusconi.














Savaites Humoro Jausmas:
,,As tokia uzimta, kad juokauju, jog neturiu laiko net numirti!, - rezisiere Galina Dauguvietyte.
Savaites Sarkazmas:
Rezisierius Emiras Kusturica apie Maskvos architektura: „Jausmas toks, kad Maskva projektavo girtas konditeris“. (nuostabi ir, svarbiausia, teisinga citata!!!)
Savaites Citata:
Homeris Simpsonas: "Nevalgykite manes, as turiu zmona ir vaiku. Valgykite juos".Savaites Anoniminis Prisipazinimas:
Vytautas Sapranauskas: "As esu buitinis alkoholikas".
Na, pagaliau, jis prisipazino, kodel karts nuo karto neatvyksta i spektaklius.

Savaites Topas:
Busimas Seimo narys Saulius Stoma: „Kiekvienas politikas turi buti sedejes kalejime“.


Savaites Nepakankamumas: Tesiog Juozas Statkevicius: „Man patinka siais perteklio laikais buti deficitu, kad manes lauktu ir svajotu“.

P.S. Mano pastaba: Šita citata iš Juozuko interviu lapkričio mėnesio Ievai. Jej ši frazė butų nuskambėjusi iš kieno nors kito lūpų, galetume gardžiai pasijuokti iš perdėto žmogaus pasitikėjimo savimi, tačiau Juozuką ši frazė atspindi idealiai.

Tai tiek Godos laiško perliukų šiandienai.


Skanių pietų ir geros dienos

IKI ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą