birželio 02, 2010

22

Labas,

ar nepamiršai pasveikinti manęs su gimtadieniu? Jei taip tai niekada nevėlu, dovanas priimu ištisus metus;)

Manau gimtadienių nemėgsta tik tie kuriems trūksta dėmesio ar užuojautos dėl begančių metų ar atsiradusių raukšlių. O aš savo gimtadienius DIEVINU ! Nuo 00:00 prasidedantys sveikinimai, dovanos, dovanos, dovanos, gera nuotaika, šampanas... Šiais metais mano gimtadienio nuotaika buvo tiesiog nepakartojama. Kitą dieną nuo šypsenos net žandikaulį skaudėjo.
Vis dėlto 22 reiškia šį ta daugiau. Tai reiškia, kad net į parduotuvę nebegali išeiti apsirengusi ir atrodydama bet kaip ir tris kartus pakeiti rūbus, nes juk negali sau leisti kad neduok die, sutikti pažįstami vėliau visiem pasakotų kaip prastai tu atrodai. Dar tai reiškia, kad kosmetinėje atsirado dar viena priemonė. O taip, iš pradžių gyvybiškai būtinų įrankių krepšelyje tebuvo blizgis, vėliau prisidėjo bespalvis tušas, vėliau jau ir juodinantis, tankinantis, ilginantis ir koks tik nori, dar vėliau kosmetinę papildė akių pieštukas, kurį turbūt imčiau net į negyvenamą salą. Prabėgo dar keli metai ir tas krepšelis neišvengiamai papilnėjo ružu. Ach ta nelemta Mary Kay prezentacija, po kurios oranžinis blizgantis ružas man tapo tiesiog mirtinai reikalingas. Ir štai iš dangaus nukrito 22. Ir į mano kosmetinę įkrito lūpdažis. O taip Chanel :)))
Nes aš to verta! Argi ne prince? :))



Ką gi dar reiškia 22? Ogi tai, kad metas išmokti ruošti ne tik vištieną. Juk ir man reikia pateisinti TOBULOS MERGINOS titulą. O šeip tai virtuvėje aš visai nebloga. Gal net daugiau nei nebloga ;)



Tik po viso kulinarinio sedevro ruošimo proceso, virtuvė atrodo maždaug taip

Arba taip

Tačiau mano laimei, pas mus galioja taisykle - kas negamina valgyt- tas plauna indus ;)
Hmm o kalbant apie maistą, tai pastebiu kad dabar vietoj biografinių knygų dabar labai madinga leisti kulinarines knygas. Pavyzdžiui jei niekam neidomi "Tikroji Ženios Ostapenko istorija. Arba pasaka apie lovelasą tapusį gėjumi" Tai gal bent susidomės kulinarine knyga " Didieji Ženios kulinariniai atradimai" . O kas bus toliau? Kokios bus tolimesnės mūsų žvaigždžių knygų tematikos? Gal pavyzdžiui " MIOS patarimai. Kaip pasiekti, kad tavo ašaras rodytų visos laidos? " arba " Lino Karaliaus 10 žingsnių programa į gerą karmą ir gyvenimą be alkoholio" . Bet visgi dar pakalbėkim apie maistą. Man atrodo kad geriausia dieta yra valgyti mažai, bet laaaaaabai skaniai. Ką manai? m? Manau reikės kuriam blogo įraše parašyti kelis mėgstamiausius receptus. Bet su sąlyga, kad nenusikramtysi pirštų, nes juk kaip poto skaitysi mano laiškus?

Manau dar 22 man reiškia ir tai, jog pasenau. Nes jej dar prieš metus kas būtų paklausęs kiek man metų, tai impulsyviai atsakyčiau 18, o dabar jau išsprūstų žodis 20 .

Myliu
Dievinu
Ate :*

1 komentaras:

  1. Tavo kulinarinius sugebejimus vertinu 10 su pliusu, kapsiuk ;]***

    AtsakytiPanaikinti