birželio 02, 2009

I'm walking like a cat on the catwalk and everybody stares at me tonight

Labas:)
" Greičiau kraustytumeisi į šeimos lizdelį, gadini vaizdą pro langą "
Va ką kartais tenka išgirsti iš trečių lūpų. Ir tada taip suima juokas, nes man patinka kai žmonės mane prisimena, apie mane kalba, mane stebi ...
O kai eini nuo namų iki Ikiuko, nuo Ikiuko iki Norfos ir nuo Norfos iki namų ir pakeliui nesutinki nė vieno stilingo žmogaus tai ištikrųjų ženklas, kad ilgai čia užsibūti negalima. Juo labiau kai šiandien mane iš proto veda du dalykai - niežtintys uodų ikandimai ir tai, kad po 3 dienų nuolatinio buvimo kartu šiandien niekur šalia nėra JO.
Ta proga tau noriu parodyt kelis interjero sprendimus, galimybes ir šeip idomius dalykelius namams.


Aš svajoju apie baltus namus. Taip puiku , pakeiti keliu akcentų splavas ir interjeras vėl atrodo kitaip, naujai...


Mmmmmm tokiam miegamajam norėčiau pabusti :)

O štai čia labai idomus interjero sprendimas

Namelis medyje...
...ir jo vidus:)
Dar labai idomiai atrodo veidrodines komodos . O jejgu jos butu stiklinės permatomos... Būtų savotiškai gražu, bet tiktų nebent Justelės auksinei tvarkai :)))



Židiniai:)

Ir va koks garažas :)




Na ir pabaigai smagios interjero detalės




Tai tiek šiandienai:)
P.S. Gimtadieno šventę atšvenčiau lyg ir linksmai, nes pamenu kad atvažiavau, suruošiau, sutikau svečius, priėmiau dovanas, prisėdau žaisti Aliaso...ir pabudau anksti ryte :))))) bet ryto prikolai visada būna smagiausia šventės dalis. Ačiū visiems dalyvavusiems ir mane pasveikinusiems. Ačiū už dovanas. Ir minus 100 respektuko atsisakiusiems dalyvauti.

Myliu
Dievinu
Ate :*

3 komentarai:

  1. Oh pamiršauu pasveikintt...kokia gėda ;/ Sveikinu sveikinu sveikinuuu ;***

    Ir dar priminei Justelės auksinę tvarką...whahaha pavydžiu jai tokios tvarkos visuur :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aciu aciu :)***
    Aha as ir pavydziu. tik ji vienintele gali sugalwot grizus is klubo 4 h ryto issiplaut grindis :)))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. juo smaguma buvo :D

    AtsakytiPanaikinti