birželio 22, 2009

Ach Odesa, žemčiuzyna u moria... :)

Labas,
Va ir prabėgo 2 mergvakariai ir pirmos vestuvės :) Ach kaip buvo linksma per mergvakarius. Ach kokios gražios buvo vestuvės. Ach kokia graži pora...Ach kaip graudino kai kurios akimirkos... Ir ach kaip gražiai aš atrodžiau... Įgimtas grožis ir žavesys + Justelės makiažas, manikiūras ir pedikiuras = toks Glamūūūūras, kad po jaunosios buvau pati gražiausia...Jis man visą dieną žėrė komplimentus, o kiti tiesiog negalėjo nuleisti akių :))
O tęsiant vestuvių temą šiandien tau rodau labiausiai į akį kritusias vestuvines sukneles iš 2009 pavasarios-vasaros Haute Couture kolekcijų.

Alexis Mirable
Chanel
Nors Chanel nebemyliu, bet Haute Couture jau kitas reikalas.
Na ir Haute Couture Genijus, Guru ir Pranašas Christian Dior (John Galliano). Šiemet vienas iš jo įkvėpimo šaltinių - rusų menas ''Gžel" - mėlyni raštai baltame fone. Jau antra kolekcija mane tiesiog išvarė iš proto. Bet šiandienos tema vestuvės, todėl visko nerodysiu.
Ši suknelė megstamiausia šioje kolekcijoje. PUIKI !







Christian Lacroix
JPG
Na tokia suknelę jaunikis nupleštų nesulaukės vestuvių nakties :))))
Tadadaaaammm!!!! Ir štai jis - mano dievukas. Tekėsiu tai tik su ELIE SAAB suknele. Jau seniai taip sakiau, bet jo kolekcijos tiesiog neleidzia pakeisti šios nuomonės. Christian Dior įspūdinga, bet Elie Saab arčiau širdies. Taip moteriška, taip trapu, taip subtilu ir nuostabu.... Bene kiekviena jo Haute Couture kolekcijos suknelė galėtų būti vestuvinė.






Na o jei mano vestuvės būtų šią vasarą, rinkčiausi tokią, tik akinamai baltą :)



O aš jau laukiu nesulaukiu kitų vestuvių :)

Myliu
Dievinu
Ate :*

2 komentarai:

  1. man taaaip patinka vestuvines sukneles!..

    AtsakytiPanaikinti
  2. o ir Edita V. fotkej uzmaciau, man patinka vestuvines sukneles ir Edita:D

    AtsakytiPanaikinti