balandžio 16, 2009

Mano kreatyvas :))

Labas rytas :)
Aš ir vėl tau rašau iš savo ružavos lovos, su ružava pižama į ružavą blog'ą. Ir vis gi man ta spalva tokia miela, kad vakar kai klojausi lova ir atidengiau savo ružavą paklodę, net šyptelėjau. Turbūt giliai viduje aš vis dar esu ta rožinė blondė, kuri kartais būna kvaila, ir man dėl to nė kiek negėda. Bet tom akimirkom kai aš nebūnu kvaila, aš esu ir labai protinga, ir be galo supratinga ir nerealiai talentinga... ir šiandien noriu tau parodyt tai, kas man kartais visai neblogai gaunasi :) taigi stebėk :)
Pradžiai eskizai fotosesijai :)


O čia mano mėgstamiausias mokyklos piešinys. Gavau 10 ir kabėjo koridoriaus parodėlėje :PPPP
Na ir tai, kuo užsiimu dabar :)
















Tai tiek mano kreatyvo :)
Jeigu patiko rašyk makalioshka@gmail.com susitarsim :D

Myliu
Dievinu
Ate :

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą